Apr 6, 2006

koolikatsumused

Olles JÄLLE asunud õpetaja ametisse geograafia õpetajana õpetama 9ndaid klasse, saan ka mina õppida uusi põnevaid asju loodusteadustest. Jõudsin ma juba nende teisel tunnil täide viia oma ähvarduse ja tegin neile tunni kontrolli. Kõik oli tore ja vahva. Minu teadmistesse lisandus teadmine, et ameerika naarits sai kunagi Euroopasse toodud ja siis ta sõi kõik euroopa naaritsad ära. Vaene loomake! Nad pidid ikka väga organiseeritult toimetama, et võiks kindel olla kõigi isendite hävitamises. Ja kusjuures mitte lihtsalt hävitamises, vaid nad pidid nad ka ära sööma - asitõendeid maha jätta teatavasti ei tasu!

Oh jah, ilusat lumist kevad

7 comments:

Anonymous said...

Hiiumaal notiti ameerika naaritsad maha, et euroopa omad lahedalt elada saaksid....- aga mis muud uudist loodusteaduste vallas on?

annushka said...

ma arvan, et sa saad üldse nüüd päris palju targemaks seal koolis. koolis tarkuse pärast käiaksegi!

Anonymous said...

jajah see sama lugu siin inglismaal et ju need uued pruundi oravad ju ka ameerika oravad soovad vaiksed punased euroopa oravad ara ja asitoendid ka havitatakse ara, et ei oleks teada kes ksu mida soi.

Anonymous said...

Ma teatsin et ameerika naaritsa isatel isendil on jooksuaeg umbes 2 nädalat enne ning see mõujutab ka eroopa naaritsa populatsooni.
Vastab see tõele?
E.

Anonymous said...

Paluks aga uusi huvitavadi teadmisi koolivallast ;)

haldjapliks said...

ma ka siin ootan, et millal saab uut infi lugeda. ega sa ometi narritama ei tulnud. et ainult kaks lugu ja siis koik. mis mis. kirjutama nuud jaga oma teadmisi meiega ka:D

Kaja said...

Uusi ja vanu kooliteadnisi tuleb aga veel.
Kahjuks naaritsaküsimusele vastata ei oska. :(