Jun 28, 2006

absoluutselt pole midagi ütelda

Võtke teadmiseks, et mul pole teile midagi põnevat jagada! Annushkat tänu Irale saan aga tänada ülinaljaka kogemuse puhul. Nimelt French & Saunders esitasid Madonna ja Spearsi loo Against the music paremini kui see originaalis oli. Juhul, kui soovite ka naerda, klikake siia.
Aga tõsiselt, tänapäeva muusikamaailma esinemise/esitluse tavad on suht nõmedad. Naistel on kujunenud roll olla lihtsalt tükk liikuvat liha. Eriti hästi avaldub see räpparite videotes, kuid sellest on veel aru saada, et nad vajavad oma ego üles buustimiseks tibisid enda kõrvale. Millest aga ma aru ei saa, on see, kui naised ise ennast lasevad nõnda müüa või ise müüvadki - nt Mariah Carey (kes alguses laulis väga ilusasti ja normaalselt ning riietus ka inimlikult) ja Beyonce (kes peaks ka nagu arukas naisterahvas olema). Mõlemaid on suisa paha teleekraanil vaadata. Minu arust viimase aja parim video ja laul, mida mul on õnnestunud näha/kuulda, on Stupid Girl Pink'i esituses. Kes juhuslikult ei tea, siis naeurvääristab ta seal selliseid lihamüügi tavasid. Ma tõsiselt kaifin tema julgust ja pealehakkamist olla erinev ja AUS! Vaadake muusika kanaleid vahel. Äkki õnnestub teil ka näha.

3 comments:

annushka said...

muusikakalanleid pole võimalik vaadata, kullake. need mürgitavad ajusid. saab õudusunenägusid. aga naistest... naised on alati, alati, tahtnud meeldida. ja seks on kõige lihtlabasem ja kergem viis meestele nö meeldida. ja mehed on ilmselt nii lollid, et lasevadki naistel endale sel viisil meeldida...

Anonymous said...

heheheee.
ma arvan, et paari aastapäerast on nendes videodes pool alati toples tibid ja siis veel kümmekond aastat ja sis kõigil on juba nii siiber ja keegi paneb videosse mõne ilusalt riietatud naise ja siis rahvas hakkab seda fännama. ja siis ehk võib asi normaalsemaks tagasi minna. ja no kui meie seda ei näegi, siis meie lapselapsed kindlasti näevad.
ma mõtlen, et need aafrika lasped näevad naisi top les sünnist peale ja ega nad eriti suurte silmadega seal ju ringi käi. vasrti on meil sama. kõik tundub nii tavaline.
ja siis lähevad riided moodi:D

Anonymous said...

Arukatel pole midagi muud teha, sest muidu nad ei müüks üldse (musa) ning sellepärast lähevad üldise vooluga kaasa. Mis on muidugi kurb.
E