Sep 7, 2007

jõulud

Tean, tean, et olen hull in ja kirjutan rohkem, kui kunagi varem. vähemalt ei saa te nüüd ütelda, et ei kirjuta piisavalt tihti. :)

IGASTAHES... jõulud!
Täna oli mul esimene pildistamine, kus üks noor ema käis oma kaheaastase võsukesega tegemas pilte jõulukaardi jaoks. Laps oli iseenesest tore ja läks piisavalt hoogu, et sain ka väga lahedaid kaadreid. Sellele vaatamata sain ma kaastööliste poolt imestavaid pilke, et 'jõulukaardi jaoks...'
Ja mõni isegi uuris meie graafiku/tööde kausta ilmses segaduses, et mis kuuga ikka tegu on ja kas ta ikka õiget nädalat vaatab. Ja kusjuures pikalt vaadati. Ja siis vaadati minu poole, nagu mina oleks selles süüdi... Ei ole mina süüdi selles, et mõni inimene mõtleb ette, mitte ei avasta päev varem, et 'oi, jõulud! nüüd on vaja kiiresti kaarti!' ja tahab seda järgmine päev, kui mitte samal päeval kätte saada. Muidugi, võib ju ka olla väike liialdus see, kui väikest last pildistada mitmed kuud enne vajalikku hetke. Teadavasti need väikesed olevused kasvavad ja kosuvad kiiresti.
Aga lahe oli...

2 comments:

Anonymous said...

Jou Kajatš!

Aga koduleht kiratseb? Mis lahti?

Š

Kaja said...

Alustame sellest, et milline koduleht! Minu oma isiklik? Jaa, seda küll... kodus pole internetti ja ei viitsi failidega joosta töö ja kodu vahet. Eks ma millalgi ka selleni jõuan.
Või kui sa mõtled galeriid, siis pole eriti aega midagi pildistada, et sinna panna ja selle haldamine võtab ka aega.
Või noh, on ju neid veel paar varianti, mida võisid mõtelda...