Sep 25, 2007

NABA!

Ma arvan, et enamus teist pole kunagi mõtelnud naba olulisuse või funktsiooni peale kogu oma elukese vältel. Ja selle olemasolu põhjendatakse sünniteemaga, et nii käibki ja kõigil on. Sama võib mingi saja või rohkema aasta pärast ütelda ehk ka kiibi kohta, mis juba äkki lootestaadiumis pannakse, et jälgida kohe varasest east alates. Aga ma ütlen teile, et see POLE NII!!! Peab meil ikka naba olema?! Mõelge kui - uahhhh!!! - jälk see on seal keset kõhtu, mingit otsest rolli tal pole ja mõned nabad näevad suisa koledad välja. Lihtsalt auk. Keset kõhtu. Ja ongi kõik.
AGA TEGELIKULT!!! See on jäänuk sellest ajast, kus tulnukad meid juhtme küljes hoidsid ja meist energiat imesid ning karjatasid kui kariloomi!!! See on jälg puhtast kurjusest ma ütlen! Meie küles on kurjuse märk! Ja selleks on NABA!!! NABA ma ütles teile!!! NAAAABAAAAA!!
Kah Matrix andis meile juhtlõnga kätte, kus in'tele pandi juhtmed kümnest kohast külge! Ja nad väitsid, et pärismaailmas sündinutel pole auke. Aga nad VALETASID!!! Nad peitsid selle kõige olulisema augu kinni riiete alla. Ja lootsid, et me kergeusklikena ka seda usuks. Aga ma tean TÕDE! Ja TÕDE ütlesb, et NABA on KURJUSEST!!! Puhas kurjus!!! JAAAHAHAHAHAAAA!!!
Te ei usu mind, jah?! Küll te üks päev näete, et see NABA on teile ainult pahandust toonud ja muud midagi. Teie aga ilustate seda rõngastega ja ripatsitega.
See sõna üksi NABA peaks teis juba hirmu ja värisemist tekitama. VÄÄÄÄRISEEGEEE TE INIMESED!!!! VÄÄRISEGE!!! jaaahhhh............ *oeh, ma olen väsinud!*

4 comments:

ulvi said...

kle, naba ju algust peale selleks loodud, et seda rõngastada saaks. mis mudugi ei välista kurjust (kindlasti mite edevust, mis teadupärast ju üks seitsmest surmapatust)

Kaja said...

SEDA ENAM!!!

ulvi said...

a tglt on ju nabarõngad lahedad (no nagu enamus häid/meeldivaid/jne-asju teadupärast on kas keelatud, amoraalsed v teevad paksuks - a sellest ei tasu ennast ju häirida lasta ometi)

Maarja-Liisa said...

ma plaasterdan oma naba kinninüüd.
rõngaid õnneks ei ole küljes.

ära ennast üle mõtle.!
varsti üritus tulemas. ;)