Nov 2, 2007

excuse me ... sir ...

Eilne öö näitas järjekordselt, et üldsusele on selgusetu minu sooline kuuluvus... Nimel käisin ma siis von Krahil sünnipäeva pildistamas ja kui siis peale kahte mööda Viru tänavat stuudio poole lonkisin, tulid vastu 2 välismaalast, kellest 1 pöördus mu poole "excuse me, sir..." njahh... ega see nüüd esimene kord ole, aga seekord polnud ka olukord nii naljakas kui oli fimras, kus me käisime Meeli ja ühe reklaamiagentuuri-naisega nende töötajaid pildistamas. Ning töö lõpetanud, asjad koos hakkasime sättima äraminekule, kui firmajuht lausus kuldsed sõnad :"Noh, aitäh teile tüdrukud ... poisid ... või misiganes..." ja selle juures piiluti minu poole kahtlase pilgu ja väikse muigega. See hetk mõjus küll naljakana ning me tegime selle teema üle veel jupp aega nalja. Ja kõigele lisaks kuulutati mind järjekordselt emo'ks ning selle juures kahtlustati, et ma mingile padujoobes tüübile (kes ise tuli minuga juttu ajama) külge löön... duh ...
Oeh, fotograafi töö pole kerge.

Aga siis väike ülevaade minu tehtud piltidest: