Nov 27, 2007

kaubajaama

Juba mingi aja hommikuti tööle tulles olen kuulanud trollis, et oleks peatuse nimeks kaubamaja asemel kaubajaama. Ja seda ainult lintiloetud peatusenimede korral. Seejärel sai otsustatud, et ma kohe kuulan, et mida nad ütlevad siis tegelikult... äkki olen ma ise meeltesegaduses. No ja siis loomulikult ei lastud linte vaid üteldi mikrofoni. Duh...
Seejärel ma loobusin kuulamast. Kaua võib, eksole...
Kuid täna hommikul olin valvas. Mitte küll etteplaanituna, kuid lihtsalt juhtus, et kui peatusenimi hakkas tulema läks kõrv kikki ja mida ma kuulen?! "KAUBAJAAMA" :D
M.O.T.T.
haaaahaaaahaaaaaaaaaa!!!!!!! (heliefektideks vajutage youtube'i aknakeses noole nuppu!)



Ja tänaseks päevaks lubatakse mulle järgnevat:
Today's fortune: A pleasant surprise is in store for you

No comments: