Nov 12, 2007

Tartu voolt-kontsert

Et siis jälle sai Tartus vooltil pildistamas käia. Seekord siis oli küll tegu kontserdiga, kus esinejaiks Mimicry, Suicidal Romance, Forgotten Sunrise ja STandART (lat). Hirmus lahe oli seal olla jälle. Ma armun iga korraga rohkem Tartusse ja selle inimestesse. Kui Tallinnas mulle öeldakse, et ma olen soomlase moodi või küsitakse, ega ma väliseestlane ole, siis Tartus ütlevad in'd (inimesed) mulle, et ma olla ikka nii Tartu tüüpi in. Ja seejärel peetakse maha väike arutelu teemal, et on vahe kas in on Tartu või Tallinna in. Ja isegi poes ei anna käia ilma, et tekkiks vestlust sealsete müüjate ja teiste ostjatega... nii armas.
Mitte nii armas on see, et mind on viimasel ajal rünnanud vististi vähemalt üks kirp. Ja arvestades kuplade vähesust, on see kõige tõenäolisem hinnang ründajate kogusele. Ja kuskohast ma ta üles korjasin, seda ma ei teagi. Aga sööb ta nagu loom. ja mul on kopp ees sellest. Täna õhtul lähen oju ja teen vanni teepuuõliga. Selle armsa pakikese peal on välja toodud ka kirbupeletamisevalem: 5-10 tilka veekausi kohta. Noh, eks mul tuleb neid vist tiba rohkem lisada. Vastikud!!! Rõvedikud!!! fuih!!!

No comments: