Mar 6, 2008

neljapäev

ja vot sellel nädalal pole muud päeva avalikult tunnistatud, kui et ainult neljapäeva. Täna õhtul on mitu filmi/videovaatamist, fotoõhtu fotomuuseumis, pildistamine, mingi ajakirja avamine. No ja kindlasti on veel üritusi, mida mulle enam pole mõtet teatada, sest nii ehk nii olen teinud omad valikud ning loobunud mitmest asjast. Kui muidu närvi ei saa inimesi jaada, siis see on teie võimalus - leidke mitu huvitavat sündmust, mis toimuvad samal ajal ja teavitege ainult neist kõiki. Ja noh, ikka omalt poolt tuleks ka paar ideed välja käia, mida veel teha.

Mu ema arvas, et ta teab täpselt, kuidas Elisas asju aetakse. Nimelt polnud miel internetti, mis PIDI olema ja keegi minu telefonikõnede peale kah korda ei suutnud teha. Lõppude lõpuks siis võeti ühendust, et nemad ei leia viga ja tulevad koju vaatama juhtmeid. Tulid, vaatasid, mõõtsid ja tõdesid, et Elioni võrgus on kala. Aga sel ajal, kui head inimesed nägid vaeva mu ühendusega, kuulutas ema igal hetkel, kui ma üldse kodus viibisin, et nad lihtsalt EI TAHA seda sisse lülitada. Nad ju nii kui nii saaksid seda teha, ag avot e itee. Ja see, et nad koju tuleksid vaatama, ei olnud tema jaoks mingi näitaja. Sellele ta raius vastu, et nad lihtsalt eitaha lülitada ja ei lülitagi sisse. :S No anyways, see viga sai parandatud.

Minu ema loogikast veel nii palju, et kuigi ta on ju ikkagi väga kõrge majandusharidusega ja VÄGA ratsionaalne inimene, siis vanadus teeb oma töö. Muud ma ei oska selgituseks anda tema süüdistustelaviinile. Teine süüdistuste objekt on meessugu. Kuna mu isa näitas üles väikest huvi meid aidata mõni remondilaadse toiminguga, kuid mitte rohkema kui mõnega, siis on ta ju .... MEES! Teeb mida tahab ja rohkem ei liiguta lillegi, mis sest et tema abi oleks vaja. Ja küll siis ema ikka lisab selle jutu peale, et mida ta kõike ütleb, kui ta mehi näeb... Lubas nii ühe kui teise läbi sõimata ja nii halvasti ütelda, kui ta vähegi oskab.
Siinkohal pole muud, kui tunda kaasa meestele.

No comments: