Feb 27, 2008

ohh

Nonii, nüüd on asi nii kaugel, et ma kaon stuudiost kiiremini, kui ma oskasin arvata... :S Aga... see ei tähenda, et ma lõpetaks pildistamist. Vastupidi, ma hakkan aina rohkem sellega tegelema ja kui kellelgi on mingi põhjus, et mind kuhugi kutsuda, siis andke aga teada. Leiame kokkuleppe ja vaatame, kuidas kõigile parim lahendus on. Hoidke pöialt, nüüd siis õpingute lõpusirgele ja siis ehk uuele tööpostile kuu-pooleteise pärast.
Ja kuigi ma tunnen, et see on omajagu kaotus, siis samas võib see olla just see, mida mul vaja on, et edasi liikuda ja teha miskit uut. Äkki ma ise pole piisavalt julge radikaalsete otsuste tegemiseks, siis teeb olulise osa saatus (või keegi) selle minu eest ja paneb mind otsima uusi lahendusi. Kui olen uued lahendused läbi mõtlenud, siis annan need ka teada ja koduka teen kah korda lõpuks ometi... :D

No comments: