Aug 21, 2008

Elu Eestis

Uskumatu aga tõsi. Juhtus eile õhtul nii, et käisin tuttavate tuttava juures aias ning suhtlesin kassiga (mitte esimest korda). Ning paitamise pealt lõi ta mulle hambad-küüned kätte (ja ise nühkis end mu vastu ja nurus paisid välja ning nurrus). Mitte see pole uskumatu, et ma kassiga suhtlesin, või et ta mind hammustas, aga sellele järgnev küll. Sai siis telefoni teel üle küsitud traumapunktist, et kas oleks vaja end kohale vedada ja nad kinnitasid, et see oleks hea, aga võib oodata hommikuni.
Läksin siis täna hommikul kohale ja seda peamiselt selleks, et saaksin teetanuse süsti. Olles sisenenud Tartus Maarjamõisa haigla traumapunkti, teatati mulle teetanuse süsti mainimise peale, et seda pole pakkuda kusagil kogu Eestis! Nagu ... WTF?!?!?! Mis mõttes pole võimalik kogu Eestis teha teetanuse süsti? On see tõesti reaalne? See peaks ju olema üks selliseid elementaarseid asju, mis on alati olemas. Inimesed ikka ju vigastavad end ja enamjaolt võiks arvata, et see süst on tegemata. Ja mulle vaadati otsa selliste ahastavate silmadega ja laiutati käsi, et kahjuks pole jah MITTE KUSAGIL Eestis seda võimalik pakkuda.
Selle peale nad vist ikka tundsid, et nad peaks minuga midagi ette ju võtma kui ma kord sinna olen end vedanud ning mukiti mu augukeste read käel esmalt briljant rohelisega üle ning seejärel pandi lapikesed brauni salviga ja seoti käsi kinni. Tundub küll tiba imelik, aga noh... äkki tuleb kasuks. Hoian siis kuulekalt veel homse päeva ka kätt kinnisena.

No comments: