Aug 22, 2008

euroboikott

Niih, kuigi ma eriti ei taha sõna võtta poliitilistel teemadel, siis eurovisiooni osas julgen ma seda teha.
Loomulikult võiks seda boikoteerimist teha, et näidata, et Venemaaga on paha suhelda ja me ei pea sellest asjast osa võtma. Palju parem võimalus on seda boikotti siduda võimalusega loobuda edasistest pingutustest sellest palaganist osa võtmisest. Kuigi mulle meeldib vaadata eurovisiooni lauluvõistlust, siis on see hääletuste osa mõttetu ja kuni pole rahvusvahelist žüriid, kes otsustaks võitja, on ka võistlus ainult üks suur šõu. Samas, kui keskerakondlane hõiskab maha, et see on riikidevaheline kultuurisündmus, millest ei tohiks loobuda, siis teeb see pea et füüsiliselt haiget, et seda kultuurina keegi võiks käsitleda... Ja noh, keskerakond on keskerakond, eksole. Savisaare "vaimustavatest" väljahõigetest ma rääkima ei hakka - nii ropp ma ka pole.
Palju paremini saan ma aru heliloojate ärevusest, sest nende sissetulek ju sõltub sellest. Ja noh, eks neil on ka hea promoda oma tõusvaid muusikatähekesi, keda tutvustada rahvusvaheliselt või kasvõi siis Eesti siseselt. Ja kes oskab oma võimalusi ära kasutada, siis neile võiks selline üritus ka midagi pakkuda.
Aga jah,
äkki tõesti oleks aeg loobuda selles osalemisest. Teeks ju see ka teistele riikidele lihtsamaks - üks pisiriik jälle vähem eelvoorus.

1 comment:

ulvi said...

Moarust oleks jah neetult hea ettekääne praegast sellelt kulukalt ja mõttetult eurovisioonikarussellilt maha astuda. Niisama lambist oleks ju raske öelda, et kuulge, vennad, me nigunii ei saa saamaski edasi, mida me pongestame, unustame parem ära...