Nov 2, 2008

kirp vol misiganes

Ja JÄLLLLEEEEE olen ma kirpudega hädas... :| Et nagu kuidas on võimalik, et viimase aasta jooksul on mul korduvalt probleeme sellega, et ma kirpe üles korjan?! Kunagi varem pole sellega probleeme olnud. Ainlt korra varem olen ma saanud kirbult hamustada, kui kirpudega kass must mööda läks laua all ja siis ka kirbud minguga kaasa ei tulnud.
Mul hakkab tiba masendus tulema selle peale. Kas tõesti oleks mul vaja kandma hakata kirburihma randme ümber... või mis toimub? Töökaaslaste seast kuuldus ka, et kirbud on tekkinud korralike inimeste probleemiks viimasel ajal. Mis paneb neid rohkem inimesi ründama ja miks neid üldse nii palju on? Äkki võin ma alustada nüüd siis globaalse soojenemise radadel uue teoorigaga... Eelmine talv oli soe ja praegu ka venib see külmaks minek... Äkki see ajabki neid kurjaks ja ei tapa ära... mine tea, aga mulle see igaastahes ei meeldi.

Aga siinkohal siis ka pildike sellest "armsast" loomakesest, kes jahib meid ja ka meie kalleid koduloomakesi:


No comments: