Oct 31, 2008

kingiidee

Nonii, kuna enamus kaubanduskohtades julgetakse juba alustada jõuluvidinate müügiga, siis ega photopoint ole ka kehvem ja on tulnud välja uute toodetega, mis sobivad jõulkinkideks nagu rusikas silmaauku - nimelt hakatakse tegema Pärnu mnt PP's fotodega/-dest puslesid ja kruuse ja termokruuse. Hinnad siis järgnevad:
Pusle A3, 96 detaili (4588) 199.-
Pusle A4, 70 detaili (4506) 149.-
Fototass, must (3850) termo 199.-
Fototass, valge (4516) 149.-

Postkontorisse saatmise puhul lisandub 25.-

Ega ka seal on omad nõuded jms, aga seda ma ei viitsi kirjutada. Võite ise lugeda PP blogist:
stuff
nõuded
--------------------------------------------
masendav on see, et ma olen nii apaatne ja alla käinud, et teen juba blogis reklaami... aga see termokruuse asi mulle isegi meeldib... eks ma otsi, mida ma oma kruusile sooviks... kui ma ikka viitsin seda endale lasta teha...

No comments: