Oct 14, 2008

sõiduläbu

Käin nüüd siis edasi autokoolis. Täitsa tõsiselt kohe. Päris naljakas. Aga samas ka masendav, sest no ikka nii ära on ununenud kogu see sõitmine.
Anyways, täna hommikul oli armas. Leppisime eile õhtul õpetajaga kkku, et alustame varem - 7.45. Mulle sobis, sest siis võin kindel olla, et jõuan enam-vähem normaalsel ajal tööle. Ja kui lime siis nautke teid läbi kamminud, küsis ta, et kuhu ma edasi peaksin jõudma. Vastuse `Lõunakeskus` peale oli ta rõõmus, et oi, see on talle veel paremini sobiv ja et me siis lõpetamegi lõunaka juures.
Ja nii ma siis olingi kolmveerand üheksa esimesena töö juures, kui ma tegelikult arvestasin vähemalt veerandtunise hilisemisega.
Õnneks järgmised kaks päeva on vabad. Eks siis näe, kus me homme ja ülehomme lõpetame. Ehk kodule lähemal... Ehk...

3 comments:

tiuts said...

Edu sulle siis, et seekord load tasku saaks ;)

Kaja said...

ojaa, tegelt ma ju jätkan nii-öelda kogu seda palagani. Vähemalt ei pea teooriat uuesti läbima.

tiuts said...

Seegi hea :) Anna siis teada, kas Tartu liiklus toimib ikka kui sa sõidad :D