Jan 6, 2009

orks

Igal puhul, kus on võimalik, kedagi õnnitleda, tundub see nii painajalik omamoodi. Ja vahet pole, kas pean seda ise tegema või õnnitlusi vastu võtma.
Hakkasin vaatama orkutis oma õnnitlusi ja mingi hetk tekkis tunne, et kas ma tõesti pean kõik need leheküljed läbi vaatama. Aga viisakas inimene minus käskis seda mul teha. Ja tegelikult oli ju armas näha, kui paljud olid mind meeles pidanud hea sooviga - 6 lehekülge õnnitlusi... ehk siis oma 60 õnnitlust orksi kaudu. Teine pool asjast oli aga see, et tegelikult oli ühe õnnitluse külge seotud ka teade, et võiks paari inimesega kokku saada nädalavahetusel, kui võimalik, mis mulle kohe väga meeldiks. Ja kole oleks olnud, kui ma oleks selle teate maha maganud.
Kuigi ma olen tiba laisk igasugu õnnitlus-business'iks, olen ka rõõmus neist, mis tulid.

No comments: