Jul 4, 2007

mehed ...

Aru ma ei saa, mis neil viga on. Miks neil on vaja nii tungivalt kinnitada ja saada kinnitust, et naised pole inimesed. Kas tõesti ei suuda nad muidu olla ja end täisväärtusliku inimesena tunda? Peab siis tõesti endale kogu aeg rusikaga vastu rinda taguma ja kinnitama "ma olen mees!". Ja hoidku selle eest, kui mõni naine peaks tegema "meeste töid" (nt remont, mööbli kokkupanek, auto remont vms), siis nad tunnevad, et neil ei lasta mees olla ja tunnevad end alandatuna.
Millest selline alaväärsuskompleks?
Ja lisaks kõigele ei suuda nad ju ka mõista, miks neil tekkib rohkem kui poolte inimestega (vabandage, et seda sõna nüüd kasutasin ... ) suhtlemisel probleeme ja konflikte lihtsalt selle tõttu, et nad ainult end inimesteks tunnistavad ... Ja nad imestavad, et kuidas neil (s.t. peamiselt naised) kõigil sellise teemaga probleem on ... mis neil (naistel) viga on.
Ning lisaks kõigele ajavad nad taga mingit alfa-isase tiitlit. Mõnele aga on isegi vastumeelne mõte, et looduses võiks esineda ka alfa-emane. "Kuidas nii..."; "Miks ..."; "Oled sa kindel ..." .......
Ning kõige tipuks mõni mees ei pea vajalikuks midagi siin taeva all teha, sest tema olemasolu naise kõrval on nagu õnnistus naise jaoks ja too peaks kõik ette-taha tema jaoks ära tegema.

Ja selle kõigega ma ei taha kohe üldse väita, et ma mehi vihkaks, kuid ma lihtsalt ei saa aru, miks nad peavad tundma end domineerival positsioonil.
Meil ju ei valitse karja struktuur ...
teoreetiliselt on isegi ju kõik võrdsed ....
või vähemalt nii võiks ju arvata...
Ja veel vähem tahan ma väita, et kõik mehed sellised on. Kuid vastavat suhtumist olen pidanud õige mitmest olukorrast nägema, ega mõista, mis neil küll torgib.

1 comment:

Anonymous said...

Oo Kaja!!! Sa jälle kirjutad! Tee seda palun tihedamini, see tuleb Sul hästi välja. Mind paneb ikka alati muigama Su maailmanägemine. Ma olen ju enamjaolt Sinuga ühte meelt ja seetõttu on nii tore lugeda, et keegi teine mõtleb ka nii.