Sep 23, 2008

Eesti NOKIA

Ma olen tüdinenud selles soigumisest, et mis küll võiks olla Eesti Nokiaks... Ma ei saa aru, milles probleem on. Eestlaste poolt on välja töötatud Skype, mis on väga edukas ja arenev üritus. Ma ütleks, et kõik on seega juba olemas. Alati võib teha midagi uut ja kasvatada edukas firma mingil teisel baasil. Aga kindlasti jääb mingi tropikari peataolekus ringi jooksma ja endiselt nokiat otsima. See on nagu valge laeva ootamine. Eks seda ju oodata võib, aga kui ei märka, et mingi laev on juba kohale jõudnud (ja võib olla ka lahkunud), siis pole midagi teha.

****************************

Eile algas sügis! Ja selle tähistamiseks saime mõned ilusad ja soojad päevad. Minge välja ja jalutage. Mina käisin eile Toomemäel ja istusin pingile päikese kätte maha nign lihtsalt nautisin seda sügist. Kui mul oleks olnud kummikud, oleksin rappa saanud minna, aga seekord jäi siis minemata. Nii et... kummikuid on vaja. Ja kõike muud sügist kraami kah.

No comments: