Sep 29, 2008

fabulous... indeed... hmmmm...

Tegin testi uurimaks, kes ma oleks Absolutely Fabulous sarja tegelastest... ja tulemus:

Absolutely Fabulous
You are Bubble!

Oh dear. You are Bubble. Try to remain calm. You are, in short, a lunatic. People are never quite sure what, or who, they're going to get with you. You don't suffer fools gladly even though you appear to be one yourself. You live in your own Bubble universe where reality rarely intrudes.

***************

Kes vähegi seda sarja teab, oleks arvanud (mina kaasa arvatud), et valik oleks olnud Saffy. Aga EI!!! Ma olen Bubble ja sellega on kõik öeldud.





5 comments:

mcs said...

jou jou, sa oma meili kontrollid ka ikka ja ploogrolli apdeidid ?? :)

Kaja said...

No vahel ikka aga ega lisadega liiga hirmsasi ei viitsi möllata...

Anonymous said...

mh, ma arvasin, et ma olen edina, aga ei, bubble mis bubble. ühesõnaga, me oleme sinuga peaaegu kakasikud ;)

Anonymous said...

hee, mitte kakasikud, vaid kaksikud. aga tegelt, bubble ongi üks kaka sikk...

Kaja said...

heee.... kakasikud.... :D:D:D
just...!